Moderator: Moderators

Båvrup skrev:fam båvrup/nyqvist har bokat
2 vuxna+2 barn
Ryktet säger även att en viss skåning kommer om bilen fungerar....
vi får hålla tummarna

TA-91 skrev:Hej allihopa, nu är även jag inbokad - bättre sent än aldrig

Ipren67 skrev:Hallå alla där ute. jag vet ej om jag är med på listan än .jag var lite sen med inbetalningen som jag satte in den 21/6.2010.
Jag har i varje fall bokat ett rum på hotellet. ser fram mot denna helg. ha det gött alla där ute nu. så hörs vi snart.Jocke

torbjorn skrev:Som ni ser finns det två listor. Jag ber er att använda MIN lista i medlemshörnan, även om Daniel är chefen.

bokis skrev:Nu äntligen har alla personalproblem i vår butik löst sig, (har rationaliserat bort mig själv) och jag kommer till Eskilstuna. Pengar inbetalda igår, efter att ha frågat Linnea om det var ok så här sent. Hotellrum bokat idag.
Håller tummarna för att bilen funkar bättre än vid 25-årsjubileét, då jag fick åka bärgare.

bokis skrev:Nu äntligen har alla personalproblem i vår butik löst sig, (har rationaliserat bort mig själv) och jag kommer till Eskilstuna. Pengar inbetalda igår, efter att ha frågat Linnea om det var ok så här sent. Hotellrum bokat idag.
Håller tummarna för att bilen funkar bättre än vid 25-årsjubileét, då jag fick åka bärgare.

DonMartin skrev:Jag tar med kameran!![]()
/Don

torbjorn skrev:Vad är sannolikheten att min svartabil är färdig idag?
(MIN vitavolvokombimeddragkrik är av modellen 740. Ska vi låta dem kela med varandra?)

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst